У статті розкрито сутність поняття „методична підготовка”, проаналізовано погляди вчених на методику як науку, обґрунтовано значення методичної підготовки у професійній підготовці майбутніх учителів біології.
Ключові слова: підготовка, професійна підготовка, методика навчання, методична підготовка майбутніх учителів біології.
Постановка проблеми у загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими або практичними завданнями. Сьогодні в умовах формування нової філософії освіти, реформування вітчизняної системи освіти та її інтеграції до європейського освітнього простору вимагає перегляду якість професійної підготовки фахівців різних напрямів і галузей знань. У Національній доктрині розвитку освіти в Україні зазначено, що підготовка педагогічних працівників є „важливою умовою модернізації освіти” [18, с. 5]. Одним із основних завдань розвитку педагогічної освіти є приведення змісту фундаментальної, психолого-педагогічної, методичної, інформаційно-технологічної, практичної та соціально-гуманітарної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників до вимог інформаційно-технологічного суспільства та змін, що відбуваються у соціально-економічній, духовній та гуманітарній сфері, у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах [17].