Резюме. У статті встановлено відмінність між категоріями «компетенція» та «компетентність», з’ясовано сутність поняття «методична компетенція», запропоновано класифікацію методичних компетенцій, схарактеризовано види методичних компетенцій майбутніх учителів біології.
Ключові слова: методична підготовка, компетенція, компетентність, компетентнісний підхід, майбутні вчителі біології.
Постановка проблеми. Участь України у Болонському процесі вимагає співставлення зі світовими та європейськими освітніми стандартами, прийняття нової освітньої термінології, впровадження компетентністного підходу у підготовці майбутніх вчителів, перегляд системи мінімальних вимог до знань, умінь і навичок та особистісних якостей, визначення комплексу компетенцій, необхідних для майбутніх фахівців. Компетентнісний підхід не заперечує значущість знань, проте акцентує увагу на здатності використовувати отримані знання у професійній діяльності.