Великі можливості для формування творчої особистості вчителя має позакласна робота. У статті розглянуто умови розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів під час проведення позакласної роботи в загальноосвітній школі.
Постановка проблеми у загальному виді та її зв’язок з важливими науковими та практичними завданнями. Сьогодення висуває нові вимоги до освіти: виховати творчу, самостійну та самодостатню особистість, всебічно розвинену, духовно збагачену, що суттєво зміцнить демократичні основи громадянського суспільства. У Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті зазначено, що система освіти має забезпечувати „…підготовку людей високої освіченості й культури, кваліфікованих спеціалістів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, мобільності в освоєнні та впровадженні новітніх наукомістких й інформаційних технологій…” [5]. Якщо мова йде про педагогів, то вони мають не лише розвивати творчі здібності учнів, а й самі бути творчими особистостями.