Анотація. У статті розкрито значення педагогічної практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Визначено недоліки в організації та проведенні педагогічної практики у ВНЗ та шляхи її вдосконалення. Обґрунтовано можливості використання портфоліо як засобу автентичного оцінювання педагогічної практики з біології.
Ключові слова: методика навчання біології, портфоліо, педагогічна практика, оцінювання.
Одним із завдань вищої школи є формування висококваліфікованих педагогів, компетентних у своїй професійній діяльності, здатних творчо вирішувати педагогічні проблеми. Відповідно до компетентнісного підходу мета професійної підготовки у вищому навчальному закладі – не тільки засвоєння певного обсягу знань, формування відповідних умінь і навичок, а й здатність їх застосовувати в нестандартних ситуаціях, вміння швидко орієнтуватися в умовах безпосередньої професійної діяльності.