У статті окреслено способи індивідуалізації методичної підготовки майбутніх учителів біології. Розкрито сутність суб’єктного досвіду методичної діяльності. Обґрунтовано важливість проектування індивідуальної траєкторії методичного становлення та саморозвитку студентів. Акцентовано на необхідності створення
індивідуалізованого методично орієнтованого навчального середовища в педагогічних університетах. Визначено технології навчання, які сприяють формуванню індивідуального методичного стилю майбутніх педагогів.
Ключові слова: методична підготовка, індивідуалізація, індивідуальний методичний стиль, індивідуальна траєкторія методичного становлення, індивідуалізоване методично орієнтоване навчальне середовище.
Грицай Н. Б. Індивідуалізація методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай// Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / гол. ред. Носко М. О. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 143. – С. 223–227. (Серія: педагогічні науки).