Міні-дослідження

Головна / Педагогічна практика / Міні-дослідження

Міні-дослідження

Під час педагогічної практики студенти виконують різні групові міні-дослідження:

  1. Визначити, які інтерактивні технології використовує вчитель на уроках біології та основ здоров’я у 6, 7, 8, 9 класах. Результати порівняти і визначити найефективніші з них для кожного класу.
  2. З’ясувати, який вид уроку біології викликає найбільший інтерес в учнів (6, 7 і 8 клас).
  3. Створити методичний банк завдань з конкретної теми і перевірити ефективність кожного виду завдань у паралельних класах.
  4. Провести анкетування серед учнів щодо їхнього рівня здоров’я та дотримання ними здорового способу життя. Визначити найефективніші форми і методи формування у школярів здоров’язбережувальної компетентності.